Česta pitanja i odgovori
Česta pitanja i odgovori
01
Kako provjeriti dostupnost optike na mojoj adresi?
To možete putem našeg obraska na https://isolanet.hr/provjera-dostupnosti
02
Koju uslugu pruža tvrtka Smart Island Krk d.o.o. (SiK)?
(Smart Island Krk d.o.o. tvrtka je koja je zadužena za širenje svjetlovodne mreže na otoku Krku. Oni rade glavne trase optičke infrastrukture te dovode do same privatne parcele vodilicu za optiku. Na privatnim osobama je da dalje provuku optiku do unutrašnjosti vlastitog objekta. Isola Net d.o.o. kao internet operater pruža uslugu samog optičkog interneta jednom kada je optička nit provedena do željenog mjesta spajanja routera u objektu.
03
Što je sve potrebno za optički internet?
Glavni preduvjet je provučena optička nit do mjesta spajanja unutar vašeg doma. Ako još nemate fizički provučenu nit, možemo napraviti evaluaciju stanja i koordinirati napore sa SiKom kako bi dopremili optiku u vaš dom.
04
Koje sve usluge nudi Isola Net?
Osim pružanja usluge optičkog interneta, nudimo i internet TV ali također nudimo uslugu projektiranja i izgradnju svjetlosne mreže. Za više detalja pročitajte dio O nama gdje je cijeli popis usluga
05
Koji paket optičkog interneta je idealan za mene?
Svaki paket koji nudimo pruža izvrsnu stabilnost (99,9% up-time) te brzine tipične za optički internet. Sa svakim paketom ćete vidjeti osjetnu razliku u odnosu na dosadašnje internet rješenje, a zahtjevniji korisnici će svakako htjeti razmotriti naš srednji i najveći paket ako im je bitan niski odaziv, jače brzine primanja i slanja podataka te ako imaju više internet korisnika u domaćinstvu
06
Kako vas mogu kontaktirati?
Možete nas kontaktirati putem telefona: 051 / 600-500 ili putem e-maila: helpdesk@isolanet.hr